pátek 25. září 2009

Sádra


Ráno razím na kontrolu do Semil s tou nohou. Řídit auto jde akorát musím brzdit levou tak jedu opatrně ale přeci jen jedu. Po skončení prohlídky u doktora sestřička zvedne telefon a volá na sádrovnu. V tom se zarazím a říkám tomu doktoroj jako, že sádru nechci, že jsem přijel autem a to v sádře nepůjde řídit zpátky on se mně vysměje a pošle mě do dveří naproti. Hned jak si mně tam ten týpek položí a začne mě motat fáče na nohu volám Míroj, kterej má angínu a prosím ho jestli někoho nevezme a neodvezou mě do Rokytnice i s mým autem a když mu řeknu proč tak i přes telefon slyším jak kapičky jeho moči dopadají na zem. No jasný ucvrknul si smíchy, že jezdím s výronem autem a ještě k doktoroj. No to bylo jen tak pro pobavení. A jde s ní bouldrovat nebojte!

Žádné komentáře:

Okomentovat