úterý 22. září 2009

Mimo mísu


Abych to shrnul o víkendu se nám mladý nadějný Semiláček kofoláček Pavlik omylem podříznul a je proto mimo mísu. V neděli se Míra nachladí kdesi v Klokočkách a když k němu v pondělí ráno dorazím naložím veškéré načiní co bude potřeba na natřeni střechy. On vyleze upocenej a smutnej. A povída:" ja nikam nejdu jsem ti psal ve tři rano, že mám horečky a nikam nemůžu", takže další člověk mimo mísu. No a tak razím s Milánkem nainstalovat střešní okno kousek od Sedmihorek nějakým pošukům. No a hned jak to doděláme razíme k Milánkoj do oblasti jménem Žehrov. Po malém posilnění zlatou vodou razíme do skal nejprve je nařadě na Mikulášuv masiv narovnat cestu "NUK NUK" která s útěkěm doprava je za VII. Ke druhýmu kruhu od kterého nastáva lehký traverz doleva do zeleně, dolezu vpoho relativně. A od něj se pokouším to prát dale vlhkou plitkou trhlinkou ale poslední krok na vršek nejde a nejde několikrát to tam operu a pak se nato vyprdnu. RP to bude minVIIIc.
Poté se přesouváme pod Tramspký hrad na kterj si dáme cestu "Tanečni"VII. Tahle cesta je opravdu zajímava nejenže je opravdu solivá a lámavá, taky totálně zasrana mechem. Na nástupu se mi podari urvat si 4kilovej chyt primo na ksicht a vznikne mi z toho parádni boule a malej monokl. Potom chvilku stepuju pod kruhem a nakonec se mi daří dopstat se pod výlezovou hlavičku kde volám přítele na laně o pomoc. A styl přelezu téhle cest RPQ(ruka po kruhu). Pak si dáme svižný boulder od Kubi Fričoviho "Košilela" za IV docela svižní. No a už jen hurá dom. Na zejtřek se mi podařilo sehnat spolupracovníka tak uvidíme jak to půjde. Dnes ráno razím s Markem na střechu a odpolko je domluvený lezení na kalichu to ještě ovšem netušim co se dnes bude dít. Nátírat jde celkem rychle a tak si libuju kolik bude času ještě na lezení ale ouhle při posledních pár metrech nátěru zjistim, že tou věci co natíram "štětka" se ji řika ale ne ta do postele co si naberete na E55 ale ta co jsem si před chvíli koupil v drogeri leží na zemi. No a jelikož jsem přece lezec a nějakej ten metřík seskočim vyprdnu se tedy na žebřík a hop a letím dolu. No jo ale ona ta trava nebyla ještě úplně suchá a hlavně tam byl kopeček a tomu kopečku se nelíbil ani trochu můj kotník a tak díky kopečku do hodiny kotník otekl jako sviňa. Nepodařilo se mi to rozchodit a tak sme vyrazili na výlet do nemocnice. A proto mimo mísu. Jelikož v tomto článku není o lezení nic pořádnýho.

1 komentář:

  1. Zdar marode, ty seš ďábel, jak tady koukám na lezení s tou nohou:D co se stalo tomu Pavlovi? jak se "podříznul"? Zdravým z pochcanýho Brna do Rokytnice a pozdrav Barču

    OdpovědětVymazat