středa 23. září 2009

Pan Lorenzo aneb jedna stačí


Jak všichni víte včera jsem zkoušel skákat ze střechy a dopadlo to blbě. No a jelikož bylo potřeba dodělat tu střechu co je začatá tak vyrazil Háček s Markem, natírat a já sem si hral na toho pána co radí a blbě kecá. Ve 12 přijel Rockhans na kole a hodil mně pak autem do Semil na rengen, kde sem vyfásnul supr fofrhole a pádili jsem zpět pomoct, radit a kybicova. Okolo půl páté je skoro vše na třeno a na zejtřek zbívá opravdu jen kousek. A my razíme směr vražda, kde se dá jedno startovní. A pak hurá na Fakíra, kde se jde na počest narození malého Tošováka udělat prváč. Po chvilku tlučení a temovaní dorazí náhodou Špek kterej nás pobaví příhodama a jelikož jsme se snim od jara neviděli je o čem kecat. Tak se dohodnem, že dáme sraz u kazatelny a on zmizí. Mezitím se Háčkoj podaří utemovat kruh a vyběhnout nebo spíše vysoukat se na vršek, hned za ním to dá po chvilce i Rockhans, no a jelikož ja miluju prvovýstupy a nemůžu si tohle nechat ujít pouštím se do toho jen o jedné noze. Sám jsem překvapen když se mi daří dolézt a chytit vršek bez odsednutí. Ale bohužel pravačka mně chybí a sedám si do lana, naštěstí třetím pokusem udělat tenhle krok,ho dám a tu cestu celou skrokuju o třech končetinách z toho jednou chromou a druhou měkkou. A tak tedy vznikla cesta "Svatý Vojta" jelikož Tošovská za svobodna byla Svatá a hlavně je tu teď ten Papež a někjak se ten název hodí. Pak už je hodinka rozmluv u vraždy se Špekem a hurá k Poupom popřát Tošoj!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat