pondělí 7. září 2009

Návrat na písek


A je to tu, sobota ráno razíme do Jičína, kam se jedem juknout na Marka na závody a kde předám Barču tatináčoj a on ji po měsíci odveze dom. Jen co se rozloučíme frčím směr sedmihorky, kde nabírám Pavlika a hurá na Sušky. Jelikož na Sušky dorazíme v 5 a taky že jsem byl měsíc na vápně a asi ubylo trochu morálu, volíme spíš odjištěnější cesty Nejprve se pouštím do "Super Majora" VIIIc, kterého jsem před dvouma roky OS. Tak sem zvědav, jak to půjde, jelikož si z něj nepamatuju zasejc ani krok. A ono to jde velice snadno a tak cítim, že Francie k něčemu byla!!! OS po dvouletech je tu. Rychle to za mnou přeběhne Pavlik a doporučuje mi "Gradaci taktéž" VIIIc a krásně se v tom projdu na OS bez MG jako v "Super Majoroj"! Dokonce jsem ukecal i starýho mladýho barona prášila Pavla, aby nemočil a ono mu to šlo i bez toho. Začíná se stmívat a tak rychle ještě přeběhnout "Jížní stěnu přímo"VIIIa a hurá dom. No dom, ještě zastávka v SBS, kde se pařilo až do raních hodin. Já se vydávám rychle k tetě Landové na střechu, kterou co nejrychlejc a nekvalitnějc potahnu z náhoří lepenkou a hurá zasejc na Sušky, tentokrát ve složení Pavlik, Míra a já. Hned co vejdem do skal uchvátí mě nové nerezáčky a tak se ptám Míry, co by to mohlo bejt a on že je to "Siliter" za VIIb a tak se do toho pouštím.K prvnímu spárkou pohoda, ale furt nemám jističe, páč kluci jsou pomalý a ještě ani nestihli sundat bágli. Naštěstí jde kolem Honza Zíma s Káťou, která mně vezme a pak si to společne s Pavlikem a Mírou daj za mnou. Potom se přemisťujem pod cestu jménem "Rovnou za nosem" VIIIc od Špeka. S Mírou si střiháme o to, kdo to půjde a vyhrávám nebo bych spíš měl říct prohrávám a jdu to já. Přichází chvíle laborovaní, slejzání, nalejzání, mumrání, ale furt né a né se dostat k prvnímu a tak přichází na řadu bílé lepidlo, ale ani to nepomáhá a tak pytlim cestu s pytlem!!!!! Míra do toho nabíha a poměrně se v tom prochází. Akorát škoda, že už to dvakrát lezl na druhym, jinak si myslim, že by mněl hodnotnej a pěknej OS. My to s Pavlem rychle za nim přeběhnem a jdem o dům dál. Míra pronese něco o tom, že ví o zbrusu nový cestě přes dva nerezáky a tak se na ní jdem kouknout. Vypadá to krásně, ale spodní část plotny ve který je starej borhák je dost zelená. Ale já se s chutí a nadšením do toho pouštím. Nastává chvilka laborování, když zjišťuji, že na cvaknutí mi chybí půl metru a že došli chyty a musím se postavit do holý plotny!!! první pokus o postavení nedopadá a já se řítím dolů. Druhym pokusem už se dostávám až pod první kruh, který už je lehčí cvaknout. Tam nastáva lehčí problém dvakrát to do něj operu a pak prohlásím"tady to vůbec nebere asi VIIb, asi to nedám" dalším pokusem se ale naštěstí dostávám nad převísek, kde chvilku laboruju, jelikož se to tu láme jak perník a k druhýmu to jsou ještě dva kroky. naštěstí pro mně se mi to podaří a do chvilky jsem nahoře rychle doberu Míru. Zavoláme k nám Pavlika, kterej to obejde po schodech! podle všeho by tahle cesta měla bejt "Šumák" za VIIIb, ale to se mi nezdá!!! Pak už jen přeběhnu "Sváteční hranu" VIIIa a hurá dom. No a dnes už jsem nastoupil do Práce a má karierá by se zatim na pár měsícu měla odvíjet ve stylu plavčíka a tak tu tak sedím, nudím se koukám do modré průzračné vody hotelu Sklář, kde se cochtaj polonahá těla plnoštíhlích vrásčitých Německých stařenek!! Tady je důkaz!

Žádné komentáře:

Okomentovat