sobota 12. září 2009

Exekuce


Je čtvtek a já razím směr Koberovi, kde mi Nedory dohodil natřít nějakou střechu, tak se teším, že bude konečně co dělat! Ve tři to tam zapíchnu a razím za klukama do Železnýho brodu, kde s nima mám sraz. Jelikož jsem od toho broušení špinavej jako prase skočim si hodit rychlou koupel do Jizery a hurá na Zbiroh. Na programu je dolízt starý projekt, který se nachází na Krchovským masivu. Jedná se o krásnou hranu přes jeden kruh s hlavním bouldrem těsně nad kruhem. Když tam dorázíme, ta cesta mně natolik uchvátí, že ukecám míru, aby mně do toho pustil jako prvního po chvilce se mne podaří hranka zdolat, pak už jen protlačit oblou polici a hurá, jsem na vršku a na Zbirohu vznikne nádherná cesta "Exekuce" za VIIb, určitě by si to do průvodce zasloužilo * . Potom se přesouváme na Oponu, kde jde nejprve Míra pokusit zajímavou spáru "Sobotní karneval VIIb", ale nedaří se mu, tak se jdu do toho vrhnout já. No a jediný, co se mi akorát tak podaří je metnout do smyčky, která se vytrhne a já se odporoučím na prdel mezi smrčky. A tak se přesunem o kousek dál, kde si vylezem "Železné brnění" za VIIc. Cesta je to krásná, ale vršek není pro nedomrdlí jako sem já. Pak se vydáme domů a já na dnešek nocuji u Mirečka. Míra jako správný hostitel nejprve otevře jednu flašku vína, co někde sebral mamině, ta v nás zmizí jakoby nic a tak příjde s tim, že má ještě jednu flašu, ale ta pry je pro Nikolu, co se mu vrací z Australie. Aniž bych ho nějak ukecával Míra šahne do skříně a už jsou zase sklenky plný. Něco po druhé hodině raní jdem ovínění spát.

Žádné komentáře:

Okomentovat