čtvrtek 7. května 2009

Cesta pro Barču a stvoření blogu



Dneska ráno razim v 6 hodin směr Sedmihorky pro Brambůrku, kterou tam vezou její známí z Letohradu. Cestou zpět domů se ale nejprve musím zastavit na Boreckejch skálách, zadávám souřadnice jedné skály, které jsem našel na Horosvaze. Za 10 minut už stojíme u skal. Barča je ospalá, a tak nejeví takové nadšení jako já. Po chvíli mě začína bolet za krkem z neustálého pokukování po nových směrech. Poté vyrážíme směr Turnov, kde si chci koupit průvodce na Měsíční údolí (jedna zajímava oblast pod Kozákovem). Po hodině čekání než otevřou Skalák sport, zjistím, že průvodce nemají a co víc, že prodavačka ani neví, že ho kdy měli!!! A to mi Háček včera u Poupů tvrdil, jak si ho tam prohlížel :D . Vyrážíme domů, ale cestou zpět to beru ještě malou oklikou přes Betlémky, kde nechávám pospavající Barču v autě a vybíham kopec, který je plně zarostlý mokrým borůvčím. Hned stojím pod obrovským masivem jménem Amfiteátr a hned mě zaujmou dvě nadherný lajny: IXc Jalapeňos a IXa Vivat Díra, obě z dilny Petra "Špeka" Slaniny a jak už vám jméno napoví, nebude to nic moc lehkého. Po chvíli mi drnčí v kapse telefon a já zjišťuju, že bych se měl přestat kochat vymejšlením projektů a mazat zpátky do auta, kde na mně čeká sladká pusa!
Jen co dorázím domů, pouštím počítač a letím na e-mail napsat Pepisoj o nějakého průvodce do Betlémek. A také zjištuju, že mi psal Karl von Bahnhof ze Salewy, jestli už neco napíšu na community a jestli bych si nechtěl založit blog. A jelikož se občas nudím a s Karlem musím vycházet dobře, tak jsem tu a občas sem něco napíšu. A není to opičkováni po Míroj!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat