čtvrtek 16. července 2009

Konečně Zbirůžek


A je to tu! Počasí se umoudřilo, neprší a konečně svítí ten puchejř na obloze a je teplo. Dnes ráno razím do Jilemnice na úřad, pak k očnímu a hurá směr má nejoblíbenějši oblast. Sice včera malinko sprchlo, ale až na pár vyjímek je vetšina věcí suchá. Jako první cestu si dávám "Severo západni roh" na Nikitovu lebku, pak pokračujem k Hrochovi, kde si šoupnu "Plazivku převislou" VII, pak jěště "Kolmou" a její variantu. Marek se tu pokouší o Plazivku, ale bohužel je malý. Barča vyčkává na něco jiného. Poté následuje přesun k Samotářovi a při cestě k němu náhodou narazím na věžičku, u který jsem v životě nebyl. Hned jak si jí všimnu, zahazuji baťoh a už se hrnu nahoru do kopce a pak se hned sápu na vrchol. Po otevření vrcholovky se dovídam, že jsem na Nové veži a vylezl jsem sem "Starou cestou" za IV. Hned hulákám na Barču s Markem, ať vemou špagát, že je sem doberu. Během pár minut všichni stojíme na vrcholu a já zapisuju pro letošek Horezdarku neboli Savanu. Pak následuje přesun na námestíčko k Vyšehradu. Cestou tam objevuji nádhernou stěnu, kde půjdou minimálně dvě luxusni cesty přes kruh. Bohužel je tahle stěna mokrá, takže si ji musím nechat na příště! Po chvilince se nacházíme na náměstíčku, kde Barča s Markem po sobě pohazují šišky a vymýšlí s nima různý kokotiny. Já si mezitím vyběhnu na Sebasitana "N.C." a velím přesun ke Kopčemovu doupěti. Zde přelejzám:"Dlouhou plotnu", "Kostitřase", "Mamutí stezku", "Sestupovou" a potom se mi zde podaří udělat cestu s názvem "Nech ty kozy" za zbirošských III (Fb 6A+). Marek si vyleze Kostitřasa,Mamutí stezku a společne s Barčou dlouhou plotnu. Pak všechno zdokumentujem a razíme k Vraždě na něco dobrýho a jednu točenou čurabelku!! Ale jelikož nám to ještě nestačí vydáváme se zabouldrovat do SBS, kde se pořádně doděláme. Někteří do krve a hurá dom a do postele.

Žádné komentáře:

Okomentovat