pondělí 20. července 2009

K.A.L.I.C.H.



V pátek ráno se probouzíme do slunného poledne, a proto neváháme a vyrážíme do skal. Dnes je na programu Kalich. Jen co se vydrápeme k nejbližší skále, Váša už je navázanej a zkouší nějaký mokrý VIIc přes kruh. To ho bohužel nepouští. Takže je na řadě Marek, který je nahnán do "SZ cesty" na Broučka za IV. Po tom co mu tam Váša namódí smyčku, Marek přelejzá s prstem v nose. Jenže ještě neumí udělat štand, a proto Váša sóluje na vršek "Cestou pod slaněním" a dobírá mě nahoru. Teď je opět na řadě Váša, takže běžíme přes půl Kalicha až k Baronově věži, kde na nás čeká vytoužená VIII "Pivo nedonesly". Když se Venoušek navazuje, přiřítí se banda důchodců a důchodkyň a když se mě jedna paní ptá, jestli mladík poleze, tak jí s úsměvem odpovím, ať si chvilinku počká, že mladík se jen obuje a de na to.Na to po mě mladík vrhne vražedný pohled, ale nenechá se před staříkama zahanbit. Zdolává první kruh (stařenky si oddechnou), druhý kruh (já si oddechnu), nad druhým do toho mladík hupsne (stařenky s úděsem vydechnou), ale pak už to za potlesku všech přítomných dolézá na vrchol. Dav se rozejde a de na to Marek. V pohodě přebuší všechny těžký místa, akorát nad placatým vrškem mu zůstává rozum stát. Proto ho Váša malinko vytáhne a du na to já. Vlastně jsem to samé v bledě modrém...ikdyž na tom vršku jsem si počínala nadějněji. Tak a teď je zase na řadě Marek. Váša ho posílá do mokré V na Fakíra. Marek si to vyběhne, že to ani nepobíráme. Když tam lezem my, vůbec nechápem, jak to, že se nebál v mokrým rajbáku, koutku a při cvakání kruhu z mokrejch chytů...nj borec:) Poté jsme zase běželi (doslova) za Vendelínem směr Hnízdečko lásky, kde si Marek pokusí vytáhnout svojí první VII "Milion osamělých žen". No a jak jinak, než že to Marek opět v pohodě vylezl. Morálu má za tři a chladnou hlavu si udržel i při těžším výlezu na vrchol. Za ním se opět doplácáme my s Vášou a opalovačka na vršku může začít. Mohla by začít, kdybych tam nebyla s fanatikem Venoušem a pošukem Markem, kteří zas musej jít lízt...Takže du asi na hodinu jistit Vášu v "Cestě věčných křenů" od Mr. Haksona a V. Vančury. Člověk by řekl, že to ten Vančura už někdy lez, ale fakt to tak nevypadalo :) Po půl hodině čekání, až Váša vyroste, se mu podařilo zdolat klíčové místo a pak už jen nepříjemný dolez na vršek. Marek si to opět!!! dal luxusně a já to taky nějak přelezla...
No a tím jsme zakončili příjemný den na Kalichu...
Barča (jelikož Venoušek teď zdolává vrcholy Dolomit)

Žádné komentáře:

Okomentovat