pondělí 1. června 2009

1:0 pro Wayne Gretzkyho




Dneska odpolko, když mně Barča opustí a jde na karate, vyrážím směr Mladkov, kde se nachází nová cesta z dílny Martina Stránika se zajímavím jménem "Wayne Gretzky" za 10-. I když tahleta stupnice není v mém lezeckém rozsahu, jedu jí zkusit jen tak s vrchním. Po příjezdu se rozmejšlím, jestli to mám opravdu zkoušet, jelikož tam furt chybí nejt a já kůli tomu musím vylízt nahoru jinou cestou a dát si lano uplně ze zhora. Jako výstupovou cestu si vybírám "Pic Badille" za 5 a dávám si jí na solo. Pak pro rozlezení dávám ještě dvakrát "Hokejku" za 6, lezu jí s vrchním pomocí grigriho, což je zajímavé, jelikož každej druhej krok se musíte sami dobrat. A pak už se vrhám do oné žhavé novinky!! Do té mini,mini lištičky se dostanu po chvíli. A abych vám řekl pravdu takhle malou lištu jsem doposud potkal jen v "Tutáči" a to je plotna, tohle je o dost víc převislí. No a jak tak tu lištu chytím, zjitím, že zatím na ní nemám sílu jí podržet, natož zní udělat ten dlouhý dynamický krok! a tak sedám do auta, kde si řádně ošmirgluju prsty šmirglpapírem s označením 120 a vyrážím nabrat Barušku. No a tak mně můj hokejistický idol z mládí poráží a já si dávám za úkol nabrat trošku sil do prstů a jet si to s ním rozdat znovu!!!!!! :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat