čtvrtek 18. června 2009

Alles gute


V pondělí po práci beru, Nedoriho, Míru a Pavlika do naší oblasti na dolezení projektů nakonec se nám ale podaří přelízt jen jeden z nich jelikož na druhej nezbyl čas a nestih se utemovat kruh. A proto vznikla pouze jedna linka a to "Dežaví" za VIIB ikdyž u toho jsou určité nesrovnalosti, které už nebudu vytahovat na povrch dotyčné, osoby vědí co provedli!! Další den, který se sem vracíme je středa a to už to jde jak po másle!!! Kluci dělaj první přelez Dežaví a shodujem se na klase, tak paráda. Poté hned Míra jde utemovat kruh a já hledám další projekty. Do jednoho nalejzám jen v ponožkách a když dolezu do jednoho místa, kde je obrovská díra, zjišťuju, že to tak snadný v těch ponožkách slízt dolů zas nebude. A tak posílam Pavlika pro vercajk, že ještě kus povylezu a dám kruh. Když se Pavlik dlouho nevrací přestane mě to bavit tam sedět a vydávam se na cestu dolů, když už jsem skoro dole, asi tak 3,5 metru nad zemi, ulamuju chyt a padám. Naštěstí mám reflexy sokola a sílu medvěda a podaří se mně zachytit pravačkou za nějaký hrot, který jsem předtim měl v úrovni nohou a zůstanu na něm viset. Vše proběhlo v poho jen mám díru v ruce. Jen co se pochlubim klukům, začne se dolézat další cesta. Po chvilku boje a dvou odskoků je míra na vrcholu a já se navazuju na lano, ke druhému kruhu, kde kousek nad ním začíná oříšek se dá dostat jakžtakž v pohodě a pak to začina: "tahle dirka ne tahle taky a co tuhle vlnku jo to by šlo hop nohu vejš a konečně dobrej chyt akorát, že plnej písku pak už jen poskočit na oblou hranku police a je to vylezený". Hned po mě následuje Pavlik. Ke druhýmu to má nachozený takže to dává na pohodu, nad druhym trošku váha a vymejšlí, ale na konec to taky přelejzá no a vzniká nová cesta na Zlodějský masiv a to s názvem "Dědovy kruhy" za VIIIb AF v RP možna IX, ale čas ukáže. Jen co sejdem dolů rychle beru matroš a borky a razim do nové krásné lajničky, kde chci kruh vyhnat co nejvejš to půjde. Když jsem asi tak v deseti metrech, začínam se bát, ale ješte bych se chtěl postavit na madla co držim a pak zavrtat. Podaří se mi dát smyčka na nějakou kliku od dveří nebo jak nazvat ten útvar na skále, ještě chvíli se pokouším postavit, ale po 10 minutách to vzdávám a ze sednutí do té smyčky zavrtávám borek na hodně nataženou ruku. Potom už jen dolů a hurá domů teda na semilskou bouldrovku neboli "SBS", kde občas přespávam, abych nemusel až do Rokytnice. V SBS jsem až po desáte hodině, tak si ještě chvilku čtu, pak volám s Barčou a chvíli po 12 usínám.

Žádné komentáře:

Okomentovat