čtvrtek 4. června 2009

Očima miláčka,řidiče,spolulezce,jističe


Čtvrtek. Každá správná školačka má být ve škole, ale neblahý vliv Šampíka mě opět svedl na špatnou cestu a jelo se na Škrovád. Vzhledem k tomu, že mám už 24h řidičák, jsem zasedla za volant já a ve dvanáct už jsme se vrhli ke skalám. Váša pověsil dva pytle (Přetlučená VIIIa, Škrovádský sokolík VIIb), pak mi vytáhl pěknou sedmičku a nakonec jsme se šli potit do desítek. Zdánlivě snadný Pochod římanů-direct byl těžký od začátku až ke kruhu, takže po jeho cvaknutí už jsme oba byli tak psychicky vyčerpáni, že jsme se na to vybodli. Takže nezbývalo nic jiného než jít zkusit dlouho pokoušenou Mouchu na zdi. Mě se zdálo, že by to mohlo jít...ale šlo to jen k prvnímu. Pak už jen mrdali ježci a všichni byli v pr*** , v pí*** a mnozí ještě dál. Nu což, holt dneska nebyl dobrej den. Proto jsme si šli spravit chuť na něco lehčího. Já jsme si vyběhla Hajzl stěnu za V , přičemž jsme musela se Salewa ptákem na zádech pózovat na fotky. Pak jsme loupli Aprílovou cestu VIIb, Diretisimu-mechové VIIc a Psinku VIIb. Všechno krásný krátký plotýnky. Nakonec ještě Venoušek zabejčil v Kosmické cestě VIIc a bylo hotovo. V pořádku jsem dovezla broučka domů do postýlky, aby se zotavil (hlavně psychicky) a Škrovádu zdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat