úterý 1. prosince 2009

Noční výstup na věž



Dnes se mi ozval nějakej týpek na můj izerát, kterej jsem si dal na lezce na prodej mích piklů. A tak jsem se sním domluvil, že se dnes sejdem a dlouháči a o si je ode mě koupí. Tak volám Pavlikoj, Štěpindoj a ještě dáme vědět Vatráskoj a razíme směr Dlouhý most trochu zabušit. Po třech hodinách a prodeji piklů razíme domů a mě cestou napadne super myšlenka, a to zastavit se na Zbirohu a dobýt Krále. Ale jěště před naším extrémním :-D výstupem se stavíme na Malý Skále v sokolovně, kluci si daj jedno Rohožský řezaný já pito a ještě do sebe kopnem klobásu z dvouma krajícema. Ve 22:00 jsme pod Králem vybavený dvěma čelovkama a jednou baterkou bez baterek, která stejně svíti. Rychle se navážu a lezu ke kruhu pohoda po lištičkách a dokonce suchejch!!! Od kruhu do dvojspáry kde střídáš žabky s pěstmi a klíčem na závěr ale čím vejš si a čím víc se blížím tomu kdybych vypadl tím je jistější, že bych dopadl na podlahu těsně před výlezem. Do podvrcholového sedla se už i docela bojím je to fakt nějaký slizký asi to bude tím, že celej den pršelo. ALe co vyhoupnu se navršek udělám štand a rychle dobírám Pavlika ten se tím projde jakoby nic i nějakou tu žábu vloží!(no je to kluk šiková ješte chvilku a stane se z maglajzisty klasik), pak se pouští do akce Vatrásek ale bohužel nedaří se mu po lištách nastoupit tak se odvazuje a pouští Štěpindu. Tomu to letos leze ostošest a tak je navrcholu cobydup. Na vrcholu se rychle zapíšem a hurá ke slaňáku. No ale to by nebyl Štěpinda kdyby něco nepoprděl."Ten vůl mi s úsměvem řekl, že nechal v kruhu karabinu což je docela problém páč slanění je na druhou stranu. Jen co sjedem dolů obouvám zpět lezečky a vydávám se sólo pro karabinu. U kruhu jsem hned a dóle skoro rychleji kousek poslezu a pak skáču. No a pak jsem už jen odvezl kluky dom, dovezl sebe a ještě ted mám radostný usměv na tváři páč já Zbiroh miluju a hlavně takovýhle akce, je to supr. Už aby bylo jaro a já tam mohl tlouct jeden kruh za druhým!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat