pondělí 30. listopadu 2009

Jizerky


Včera večír když jsme se vracel z Krkavky jsem volal Háčkoj, že opět otevřeli Souš a jestli nevyrázíme lízt do Jizerek! On sohlasil a tak druhý den ráno čili dnes ráno razime po půl devatý. Cestou se rozhodnem, že to zakotvíme dole pod nosem a půjdem směr Novoroční vež. Když se blížíme polní cestou na místo vydíme řadu čerstvě spadaných větví a olámaných stromů. Háček se začíná bát,aby nám v háji něco nespadlo na hlavu já se bojím o auto a tak ho raději ještě přeparkuji doprostřed louky. Během pár miut už stojíme pod Novoroční a Háček se pouští do cesty "Koktejl" VI. Jen co to dolezem tak se pustím do "Hodinoví cesty" V-VI z 66. roku. Jo a jen pro zajímavost v jizerkách se nepoužíva saská stupnice ani žádná jiná nýbrž Welzenbachova která je jen do stupně VIc. No poté co dolezu tak se přesouváme pod Oltář kde si postupně střídavě(jak jsme napsali u našich cest ve vrcholovce vytáhnem cesty: "Letní sen"VIc(7+) ale bylo to nejtěžší 7+ který jsem kdy lezl fakt hukot. Pak příjde na řadu "Idyla" VIb a ta se stane osudná jak mně tak mému lanu. Já si vní roztrhnu prst do krve a cestou pěkně značim Háčkoj chyty no a poté se mě podaří při pádu nádherně rozškubnout lano který jsem dnes rozbalil a liboval si jak krásně jde snim manipulovat. Pak si dáme "Výplach mozků" VIb (nejhezčí cesta dne). No a než si stihnu zbalit věci tak si Háček na sólo vyžabkuje "Dávnou zem"VI. Pak už následuje jen přesun na Kaztaelnu variantu "Převyslé cesty" VIb a hurá domu.

Žádné komentáře:

Okomentovat