neděle 1. listopadu 2009

Nabytá sobota a hafo cestování.

Ve středu sem dovrtal vše na Vodní Kačce. A už jen čekám až to vyschne a půjde to přelézt. Tady je jednoduché Topo s předběžnou klasou!

No a ted už něco k sobotě. Vstáváme brzo ráno a razíme do Jaroměře na takový menší závody, ikdyž konkurence byla slušná, přijeli lezci jako je Dalibor Muráň, Havrďák a další. Bab tu bylo míň, ale první trojka byla dost vyrovnaná! U bab po kvalifikačkách padnul jedinej top a to diky Gabině Vráblíkové. Chyt před topem spadla Katka Záhorová a Barča ten chyt bohužel jen tečla a kvůli tomu skočila celkově třetí a pořadí se po Finálovce vůbec nezměnilo, ikdyž Katka dolezla stejně jak Barča, která celou cestu lezla vyrovnaně a napohodu. Chlapů kvalifikačku toplo 9 a do finále pustili 10 lidí. Finálová cesta vypadala luxusně a bylo vidět, že už od začátku se bude muset jet a nedělat chyby. Jelikož jsem kvalifikačku přelezl nejrychlejc jdu na finálovku jako poslední. Jsem slušně nervozní a necejtim se úplně v pohodě, stále mně bolí kotník. Začátkem cesty se projdu v pohodě v první bouldříku se mi nepovede dát patička a vyvlajou mi nohy. Takže visím na hraně za půlčlankový lišty a houpu se jak opičák. Naštěstí jsem od Majzlika okoukal, že když si člověk mocně zařve, dokáže masakry. Napotřetí se trefím na vrut nohou a rychle mastím za potlesku dál, pak příjde před druhým bouldřikem jediný místo, v kterým se dá sklepnout, jenže je zapotřebí se vyvěsit za levou patičku a to mi nejde, takže valím dál a pochvilce pádám a je z toho ošklivé páté místo. Rychle se sbalíme, skočíme do auta a už s Barčou valíme s větrem o závod do Semil na bouldr závody O zlatou lezečku. Dorázíme 45 minut před koncem a rychle se zapojujem, já dam během půl hoďky všech 19 bouldrů OS krom jednoho skoku, kde my smekne lezka. Barča nakonec vybojuje druhý místo. Já neměl povolenej start, tak pomáhám stavět finálovej boulder, kterej se nám s Mírou nadmíru povedl!! Počkáme na vyhlášení a hurá na poslední slanění našeho oddílu. Cestou nás zdrží stádo divokejch, uteklejch, bílejch krav, který nedonutí uhnout ani mocný zatroubení klaksonu, svícení dalkovými svetli najíždění na ně. Jediný co zabere je pořádně otůrovat auto a hurá, pokračujem dál. Když dorazíme pod skálu, kde se tahle sláva koná, vidím tam sedět pouze 4 totálně vykašeny trpaslíky(Háček, Doubek, Pigi a Kuba), jelikož zbytek oddílu se neshodli s předsedou a odešli. Chvilku s nima debatíme(což neni moc jednoduché), pak mně Háček vezme na sólo, mokro, noční vejlez na Strážník. No a na závěr se pobavíme Kubovým pádem kamsi dotmy ze stráně a hurá domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat