sobota 10. dubna 2010

Práce na nové oblasti+Bezdečín a konečně nějaká ta Qvakeřina


Na středu jsem se dohodl se Šatavisem, že půjčí vrtačku a vrtnem něco nového na Vodní kačce. A tak po dohodě jsme se tam sešli Šatavis si dal první přelez "Skrblíka" a potvrdil, že by to mohla být 9-, pak si ještě dal stylem Flash "Rampu McKvaka" a "Ňoumu". Když jsem začal vrtat novou cestu s potenciálem na nejtežší cestu Krkonoš, tak dorazil ještě Vrkouš a dal si všechny cesty. Bohužel "Skrblika" a "Rampu McKvaka" jen AF. Po pár minutách usilovného vrtání a čištění, pustím Šatavise do mého nového projektu, jelikož já zde už smrdím 6 hodin a jsem promrzlí na kost. Zatím se nepouštím do krokováni. Šatavis se během chvilky dostane k poslednímu postupovému jištění a zde se mu nepodaří vyřešit zbylé kroky ke štandu. Odhadovaná klasa 7c+.
Já si nechám vrtajdu ještě na druhý den u sebe a razím navrtat další cestu tentokrát ubíhající sokolík. Jenže co čert nechtěl. Každej by si myslel, že když strčí baterku do nabiječky a něco na ní bliká, že bude nabíjet. To jsem si myslel i já a tak po celém večeru nabijení ráno popadnu vrtajdu vsunu baterku a razím směr Vodní kajda. Připravím si vše potřebné, naslaním do stěny, vemu vrtajdu, udělám vrrrrrvrrrr a po 5 sekundach zatočení vrtačky zjistím, že je prázdná baterka a že asi musím všechno sbalit a jet domu nabíjet :-D. Za dvě hodiny jsem zpět a jde skoro všechno jak po másle až nato, že roztemuju jednu matku a kvůli tomu sem budu muset i zítra s pilkou a o kousek zkrátit jištění.
Na pátek jsem se dohodl s Kubou Kralovičem a tak ho v 9 ráno nabíram a razíme. Přes noc nám krapek zapršelo a tak je stěna lehce zavhlá. Nejprve si dáme Rampu.kde mně pěkně zmrznou prsty. Pak se pustíme do Ňoumy, který Kubovi příliš nesedne a přijde zde o veškerou svou sílu. Pak se vydám s pilkou uříznout ten šroub. Což se mně podaří, akorátže bude ještě potřeba lehe zapilovat, jelikož tam nejde nandat nová matka(achjo to jsou problémy a zdržování). Pak se pustím do mého projektu. První bouldry se mně daří vyřešit rychle, ale po pěkném kousku lezení nastane těžký bouldr po malých jebkách a dnes poněkud vlhkých. Tak se nechám spustit dolů. Projekt je pěkný lezení, tak za 9- do bouldru a pak příjde bouldr tak za 7A+-B. No ale přece jen se podařilo něco přelézt. Udělal jsem logickou kombinaci a to: začněš lézt projektem první tři presky a pak odbočíš doleva do Skrblíka, kde se objevíš v madle pod bouldrem a dolez nahoru. Na třetí pokus se mně to povedlo přeběhout a tak vznikla nová cesta "Hamoun" 9-. V jednu hodinu vyrážím směr Bezděčí, kde mám sraz se Samešákem. Dáme pár lehčích cest do VIIc a mizíme domů. Já se ještě cestou zpátky zastavím na Kalichu, kde přelezu: "Ježkovi oči","Aginovou" a "Čistírnu" na Ježka. Mám radost i z Hore zdarky, která se mně zde povedla ukořistit. Poté se ještě proběhnu na vyhlídky cestou vylezu na Koraka "Západní" a ejhle zase Savana :-). Pak začne vydatně pršet a tak volím ústup domů na pivo.

Žádné komentáře:

Okomentovat